En sport, en kärlek.


Jag hade gärna levt på 50-talet då Gren, Nordahl och Liedholm regerade i italienska ligan. Fått se stora spelare som Grahn och Johansson. För att inte tala om Kurt "Kurre" Hamrin. VM-final på hemmaplan. Med spända nerver fått se skapandet av legendarisk fotboll till en kommentator röst tillhörande, ingen annan än, Lennart Hyland. Fotbollen har halkat efter, vi har förmågor, som inte används på rätt sätt. Men vi har en frisläppt fågel som lyckats uppfylla sin dröm. Satt sig själv och Sverige på kartan. Han, vars namn nu förknippas med "en av världens bästa spelare". Och som verkligen förtjänar den guldiga runda statyn för tredje året i rad. I italien är han Ibra, här skriver han historia som ZLATAN. Hoppet lever vidare i mig, en dag kanske jag får uppleva svensk fotboll när den är som bäst, à la 58. Final mot brassarna? Med vinnande utgång.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä asså...jag fattar inte hur d hänger ihop.

I början så obduceras gamlingen,och polisen hittar bandet som han lyssnar på.

Sen så dör ju alla och i slutet så blir fbi agenten med gamlingen o dom där döda från förra filmen.

Och d visar sig att polisen e nya jigsaw? right?

Hur gå början ihop me slutet?

2008-11-17 @ 23:26:41
Postat av: - ● Rebecca ● -

tack,jo jag fick mailet...och jag tycker att allt d här e jävligt confusing...haha



Meeeen jag drar slutsatsen ännu en gång..personen som kommit på dom här filmerna..BORDE LÅSAS IN!

2008-11-18 @ 00:35:31
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jooo jag fattade d.

Ibland tar d tid innan namnet dyker upp,o har man då hunnit skriva klart meddelandet så klickar man ju oftast bara på skicka lixom...

Eller så e d bara blogg som e allmänt cp,d händer ju ibland.



Jag har faktiskt aldrig sett hostel filmerna...har jag missat något säge du?

2008-11-18 @ 21:36:03
Postat av: C

HAH tack sa mycket, men jag ar redan sjukt uttrakad av att vara har och skulle hellre gora nagot annat just nu. Kanns som om det ar sloseri med tid! Jag vet verkligen inte vad jag ska gora, kanns som att jag itne lar mej nagot har langre, och jag vill hem men kommer antagligen att angra mej da,men just nu sa ar det trakigt har och jag tror inte att det kommer att bli battre, det kanske bara inte ar min grej...

2008-11-18 @ 22:11:39
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0