Vilse i pannkakan.


Idag var det tänkt att jag skulle köpa en ny kabel för att koppla tvn och datorn samman. Katten bet sönder förra och jag är något trött på att hela tiden "mysa" med datorn i knät. Blev dock lite snurrig i affären och förstod inte alls vilken jag skulle välja, priserna flög runt mitt huvud likt onda varelser. Alla olika märken och längder gjorde mig oerhört förvirrad. Slutade med att jag flydde, hals över huvud, jag pallade inte trycket. Att det ska vara så svårt när man gjort det en gång tidigare. Jag planerar att skicka dit någon för att köpa en åt mig, det var för komplicerat för min del. Taktiken för kvällen är att ladda upp med en stor skål glass, cola och några kinder choklad. Lägga laptopen i knät och sedan titta på Saw V. Hörlurarna åker på eftersom ljudet då blir nära och lite påträngande precis som jag vill ha det. Har man ingen sladd att koppla till tvn och surroundet så får man göra det bästa av situationen. Min underbara "vakthund" joinar genom att ligga snarkandes halvt över mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0