Vista can kiss my white ass.


Det senaste timmarna har jag och min dator haft något i stil med andra världskriget. Vi kommer inte överrens alls. Mitt internet är ruskigt snabbt, det tar aldrig mer än 10 minuter att ladda ner en film. Men när vi kommer till operativsystemet och dess inflytande över bildkvalitet och uppspelning så har jag ingenting positivt att säga. Jag har nu kommit till en slutsats. Vista är det sämsta som någonsin skapats och måste bort snarast möjligt. Jag vill se filmerna som ligger och trycker i mitt video bibliotek. Men nu är det som det är. Efter att ha stått ut i sjutton minuter av Saw V så gav jag upp. Det hackade för mycket, bild och tal var långt ifrån synkade. Imorgon blir det sparande av viktiga dokument och sedan säger jag adjö till det dåvarande, omformaterar och installerar mitt kära XP istället. Blir det ingen märkbar förbättring efter det så åker fan datorn i väggen.



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

seriöst,kollar på första filmen nu...kan inte bestämma mig..men jag tror att jag tycker den e skit. hahahha

Typ för lite handlig för att jag ska digga den o fastna..

2008-11-19 @ 01:49:37
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha aaaa ska precis kolla 2:an nu...

Men d känns som om dom här filmerna bara går ut på o va äckliga,finns lixom ingen spänning och psykiskt sjukt över dom.

2008-11-19 @ 02:03:54
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha,a den verkar lite bättre gjord än 1:an faktiskt.



Du,btw...e du duktig på o formatera datorer?

Min data hänger sig så fort jag ska kolla på kort eller hoppa bland olika mappar.

Tror d e vista som e cp...skulle oxå vilja ha xp,men känner ingen som kan sånt.

2008-11-19 @ 02:26:34
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag har stationär och nej inget xp till hands...jag e totalt lost...haha

Gick bara in i affären o köpte mig en data...haha

2008-11-19 @ 02:36:06
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0