Cakemania.


Inköpslista måste skrivas och filas på. Två tårtor ska göras. Olika smaker, olika dekorationer. Det var år sedan jag väckte upp min kreativa sida, känner mig ringrostig och har varit tvungen att ta hjälp av internet. Men det kommer säkert gå bra i slutändan. Imorgon fyller jag 22 och sedan blir Harley 27 dagen därpå. Så lördagen innebär inget jobb för min del. Jag ska enbart göra mig flaming hot, umgås med vänner och festa runt i stan. Hoppas på en lyckad kväll, men det är fortfarande massa saker som måste fixas. Alltid mycket skönare att själv vara gäst, slippa allt som har med planering att göra. Men vad gör man, fyller ju ändå bara en gång om året. Nu ska jag sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och tänka över vad exakt det är som måste köpas. Och vad fasiken ska jag ha på mig? Det krävs en funderare där med. Vill helst inte stå i sista sekund och riva ut hela garderoben. Förbanna alla mina kläder och förstöra festen innan den ens börjat. Det får bli en runda i Skärholmen, på jakt efter något nytt och fräscht. Gärna med lite edge. A twist of black and white maybe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0