CheezDoodles.


Legat och tryckt i mig minsta lilla smula av en stor påse med ostbågar. Även två påsar med Dragster, en sur och en salt. Två liter Fanta har fått släcka min törst. Mår lite bättre, eller har iaf slutat älta saker som bara gör mig förbannad. Hade tänkt att berätta lite mer om helgen, men har kommit fram till att min kära vän Johan beskrev den så mycket bättre än vad jag skulle gjort i detta läge. Så gå in och läs där om ni är intresserade. Annars har dagen varit lugn. Gick hem till Emine och fikade, suttit och redigerad röda ögon på alla foton som togs i lördags. Mina ögon måste vara JÄVLIGT känsliga för blixt, vilket gör mig irriterad för att det förstör så många bilder. Spökögon liksom, inte fint alls. Dags för sängen nu, eller dags och dags, borde gått och lagt mig för länge sen. Som vanligt. Men jag är ju som jag är, tyvärr. Godnatt mina (stigande antal med) läsare.





Kommentarer
Postat av: - ● Fucked up Fairytale ● -

Tröst äta rockar fett!

2008-10-14 @ 07:51:16
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0