Det inre systemets motgångar.


Jag är så trött på det livet jag lever, på de val jag gör, mitt umgänge, jobbet. Problem staplas på varandra, hjärnan går ständigt på högvarv. Planeringen står stilla. Varje gång jag tagit ett steg i rätt riktning så faller jag tillbaka. Jag saknar honom så otroligt mycket, men hans närvaro gör mig egentligen bara förbannad. Det är skrämmande vilken hårfin gräns det är mellan hat och kärlek. Arbetet jag utför uppskattas fortfarande inte, andra erbjudanden kommer för att sedan tas tillbaka. Lägenheter kostar pengar. Bara allmänt, att leva kostar. Irriterad över att behöva se samma människor varje dag och veta att ännu en skara är på väg tillbaka.

"Vårt dilemma är att vi hatar förändringar, samtidigt som vi älskar dem.
Det vi vill är att saker och ting ska förbli som de är men ändå bättre."
- Sydney Harris



Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: hehe precis :)

2008-10-08 @ 10:07:24
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0