Happy b-day to me.


Klockan är över tolv vilket betyder att jag nu mer är 22 år gammal. Blandade känslor. Samtidigt som det inte känns som något speciellt så undrar jag ändå vad jag hittills gjort med mitt liv. Svaret är; inte mycket. Årets största förändring är att jag har skaffat hund, min egna lilla bebis. Något som jag måste ta ansvar för, ett beslut som jag inte ångrar för en sekund. Men känner dock att jag har en lång väg kvar till själva vuxen livet, jag är inte där än. Hoppas att morgon dagen blir något bättre, för just nu är jag inte direkt på tipp-topp humör.



Kommentarer
Postat av: Lina

Happy b-day to you!



Hoppas du får en bra födelsedag. :)

2008-10-09 @ 04:38:17
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag börjar plugga på måndag, på distans alltså.. Och kommer vara i Thailand ganska många månader, sen när jag kommer hem, om jag kommer hem.. Ja då får vi se vad jag ska göra. Är så less på att alla dagar ser ungefär samma ut och på att man aldrig kommer någonstans när man står fast på samma ställe.

2008-10-09 @ 15:20:51
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0