LYCKA!


Glömde säga att mina önskningar sakta men säkert börjar vända och bli verklighet. Efter två timmar i telefonen med min pappas tjej så verkar det som om det blir en flytt till söder för min del inom kort. En lägenhet på 69 kvm som egentligen är alldeles för dyr, men där jag kan bo och leva under en längre tid. Den kan till och med bli min i framtiden. Vågar inte hoppas på för mycket, men det är ändå som ljuv musik i min öron och allt jag väntar på nu är en bekräftelse. Kommer flytta dit så småningom oavsett, men nu antagligen tidigare än väntat. Bekymmer som jag tidigare haft gällande min hund och vart jag ska ta henne på promenader är i upplösnings tillstånd. Jag har fått det förklarat för mig att det finns hur många ställen som helst runt omkring där hon har möjligheten att springa av sig. Allt detta är en födelsedags present i sig.



Kommentarer
Postat av: Carro

Ahh... Vad kul!

2008-10-10 @ 03:47:22
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaa, jag ska uppdatera mer :D Men bara sa att du vet forvanta dej inte att jag ska skriva om min extreme har makeover och min sakallade dejt for att jag orkar verkligen inte att alla ska snacka aven om jag ar pa andra sidan jordklotet :)

Ta hand om dej!!!!

2008-10-11 @ 00:20:13
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0