Nu får det vara nog.


Nu vill vi på VeckoRevyn förändra attityden kring våldtäkt. Vi kräver därför att:

Alla våldtäktsanmälningar ska, där det faktiskt är möjligt, undergå en ordentlig polisutredning.

Faktorer hos kvinnan, såsom påverkan av alkohol, klädval, beteende eller tid från våldtäkt
till anmälan, gör henne inte mindre värd att få en ordentlig polisutredning.

Hjälp oss att göra skillnad. SKRIV PÅ HÄR!

Hela namninsamlingen kommer att, tillsammans med VeckoRevyns undersökning om sexuellt våld, skickas till justitieminister Beatrice Ask, rikspolischef Bengt Svenson samt Sveriges alla länspolismästare.



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet, jag har forsokt, jag pratade med mamman och det var hon som sa att jag far acceptera det annnars sa kommer jag att fa ett jobbigt ar... Jag har aven forsokt att prata med honom men han lyssnar inte han sager bara att det ar sa som han ar som person och det ar bara att acceptera. Faan vad det har suger

2008-10-08 @ 02:50:20
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag vet bara inte vad jag ska gora...

ALlt ar sa javla svart! Jag orkar inte bry mej om nagot langre sa whatever det loser sej val far jag val hoppas

2008-10-08 @ 14:34:51
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0