Tröst äta?


Är så jävla irriterad, men samtidigt inte. Det kliar i hela kroppen, ut till fingertopparna. Jag är arg, ledsen, besviken, men vet egentligen inte varför. Eller jag vet vad som orsakat det, men förstår inte varför jag låter det störa mig så mycket. Jag vill låtsas att jag inte bryr mig, men samtidigt så for tankar runt i mitt huvud likt "jag vill ge honom en fet käft smäll". Tror jag behöver kasta i mig lite tårta och lugna ner mig. Bilderna från lördagen dyker upp lite senare, då jag lagt tillbaka de i minneskortet som jag så oerhört klantigt råkade radera. Man kan ju inte alltid vara helt skärpt. Nu måste jag jobba på mitt taskiga humör, så här vill jag inte må. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0