Ingen dricks för dig.


För en timme sedan snubblade jag in genom dörren. Snuvig, trött och jävligt irriterad. Varit hos en vän och pratat massa strunt, ätit och druckit kaffe i mängder. Det var efterlängtat, ett kärt återseende, som drog ut på tiden en aning. Och med en aning i åtanke så kan vi runda ner det till att jag egentligen tänkt att gå hem vid tio tiden. Blev under timmarnas gång lat och lite säkerhets medveten, så det fick bli en taxi hem. Taxi Stockholm för att vara exakt. Och nu kommer vi till biten som gjort mig förbannad. Cp chauffören körde ju runt halva staden för att ta mig till min adress som bara ligger max 10 minuter ifrån, GÅNGAVSTÅND! Med bil tar detta alltså mindre än 5 minuter. 100 kronor är näst intill överpris, men jag fick betala 150 och höll på att dö på köpet. Bitch som man är så lyckades jag memorera hans id-nummer och planerar att ringa ett samtal imorgon. Vill bara se om det verkligen är korrekt att jag ska betala extra för att hans lokalsinne suger, när jag faktiskt frågade om han hittar eller om jag ska förklara vägen. En princip sak helt enkelt. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha ha yeees they do.



ring d där samtalet och jävlas,d hade jag garanterat gjort!

2008-10-30 @ 09:43:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0