Utmaning.


Jag blev utmanad av Rebecca ...

Det hela handlar om att berätta 7 saker om sig själv, både alldagliga och knäppa.

Svar:


1. Jag hatar att gå upp tidigt och har tagit sönder x antal mobiler för att jag kastat de i väggen 
     då alarmet gått i gång. (Ny taktik nu dock, som innebär att telefonen ligger utom räckhåll).


2. Jag sjunger ofta högt i duschen och det händer att jag lägger till effekter
     som att splasha vattnet och låtsas att jag är med i en musikvideo.

3. När ekonomin inte tillåter så ger snygga skor mig sömnproblem.

4. Jag är just nu besatt av stickat, ben- och armvärmare, samt knästrumpor.

5. Förbjuden frukt... Träffar fortfarande mitt ex, trots att jag inte borde.

6. Min storlek/vikt avslöjar inte att jag äter mer än vuxna karlar.

7. Har jobbat som bartender på samma skit ställe i över 2 år och har inga planer på att sluta.

Regler:

- Skriv reglerna i ett inlägg och länka gärna den som har utmanat dig.
- Berätta 7 saker om dig själv (alldagliga och knäppa).
- Utmana 7 andra bloggare genom att länka till dem.
- Tala om för dem att de har blivit utmanade.


Jag utmanar:

Snoris, Millan, Carro, Emma, Amir, Lina och sist men inte minst Hertiginnan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte ditt ex en ny tjej?

2008-10-29 @ 16:02:34
Postat av: Hannah

Anonym - Who's asking? Och vilket ex pratar vi om? Haha.

2008-10-30 @ 03:49:43
URL: http://hanoha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0