Light drugs and H2O.


Känner mig risig. Vet inte riktigt om det är något virus som ligger och ruvar eller om det beror på alla problem som jag envist förnekar att jag har. Det är vilket som inte läge för mig att insjukna varken på det  vanliga viset eller dras in i någon typ av depression. Helgen är uppbokad och denna helg innebär det inte enbart arbete. På fredag är det tänkt att jag ska ta ett glas eller två med några gamla vänner. Nivån måste hållas, lugnt tempo. Jobb på lördag till 05+, vill dock inte påstå att jag ser fram emot det. Brukar vara helt slut när klockan börjar närma sig 04. What to do? Kan med säkerhet säga att dem inte klarar sig utan mig, så det är bara att bita ihop. Kan inte bli sjuk, får inte. Ska ta och leta upp några alvedon, slänga i mig massa vatten och krypa ner i sängen. Verkar vettigare än att sitta här, trötta ut ögonen och låta huvudvärken gro sig ännu starkare. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0