Our birthday party.


Lördagens firande var hur lyckat som helst, mycket mat och mycket alkohol. Kamera blixtrar från alla håll och kanter. Först hemma hos en vän. Tacos, bål, drinkar och öl. Mina bakverk som ingen orkade äta av. Dunkande musik och mys på balkongen. Därefter in mot stan. Vi hamnade efter mycket om och men på SOFT. Hälsade på "mina" gamla vakter, dansade, sjöng, drickat flödade. Fina fest bilder, men även massa foton som skvallrar om att man tagit ett eller två glas för mycket. Efter en liten incident involverande knogjärn så blev det en taxiresa hem till ännu en omgång med tacos. Somnade som en stock så fort huvudet träffat kudden och vaknade vid två idag med mobilen i ena handen och en kraftig halsbränna. För många cigaretter maybe. Träningsvärken i mina lår är oundviklig, orsakat av pumpsen eller dansandet. Vilket som, jag hade jävligt roligt. Och planerandet inför nästa fest är redan igång. Halloween och obligatorisk utklädnad. Hell yeah. Kruxet är bara att jag måste få ledigt från jobbet, vilket kan bli svårt då datumet innebär en stor latino fest. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: - ● Fucked up Fairytale ● -

Ha ha kanske borde ta en sväng förbi o checka läget någon helg!

2008-10-13 @ 03:06:20
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0