Tidsfördriv, mobila onödigheter.


Vad har du för mobil?
SonyEricsson. Förtillfället någon av de första kamera mobilerna som jag inte ens vet namnet på.
Om man säger så här så byter jag rätt ofta. Inte för att jag vill, för att jag måste.

Något positivt samt något negativt om din telefon:
Den funkar. Minnet suger och jag hör aldrig när det ringer.

Hur länge har du haft den?
I många många år, men bara använts i någon månad.

Tar du mycket bilder/filmar, skickar mms med din telefon?
Använder min SonyEricsson K800i till sånt, men högtalaren är sönder och
den är därmed oduglig som fungerande mobil. Tyvärr.

Samtal eller sms?
Samtal, alltid. Hatar att skriva sms.

Vad står det högst upp i din inkorg?
Vad gör du mitt lilla popcorn? :)

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Vaken kärring.. Puss

Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
Be svinet ringa mig mvh thomas.

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Jag har ingen mobil så när kommer du ner.

Vad står det i ditt 19:e mottagna sms?
Vi ska knulla.

Vad står det i ditt 29:e mottagna sms?
Du är varnad, gult kort.

Vad står det i ditt 34:e mottagna sms?
Jag visste att du inte skulle svara.

Vad står det längst ner i din inkorg?
Baby ska jag hämta mat till dig?

Trodde inte att jag hade samlat på mig så här mycket meddelanden de senaste dagarna, brukar vanligtvis "radera alla" minst en gång om dagen. Så jag hoppas att ni finner mina slumpvis utvalda sms intressanta (eller inte), för nu ryker de. Alla utom ett, som jag kommer spara i all evighet av säkerhets skäl. HA!



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Aaa,fan för att känna så här...bläää.



Men men,du jag tänkte på en sak.

Vill du komma på min inflyttningsfest den 29:e november?

Dra me dig någon.

2008-10-31 @ 02:45:57
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag flyttar bara till porten bredvid,så blir kvar här i kärrtorp.

Bussen fån bredäng stannar typ precis utanför mitt hus. haha



Ja asså jag vet inte.

Vad gör sandra o dom?

eller kom själv helt enkelt. ha ha

2008-10-31 @ 02:53:50
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Goodie,så om du inte jobbar eller nått s åe du mer än välkommen!

Den 29:e vid typ 8-9?



skickar mitt mobilnummer på fejsan.

2008-10-31 @ 03:01:27
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0