Aow.


Jag är helt fysiskt förstörd. Huvudet dunkar, ryggen värker, knäna är stela och oroväckande labila, fötterna ömmar. Men trots detta så är det jobb som gäller för mig även denna kväll. African night today. Hm, inga kommentarer. Hoppas iaf på mer gäster idag än gårdagen, lite mer klirr i kassan (förhoppningsvis). Måste däremot skruva på djävulshornen innan jag rör mig mot min arbetsplats, dessa afrikaner har en tendens att göra precis som dem vill. Ta med sig egen alkohol, sitta och fylla på glasen allt för synligt. Vilket leder till konfrontationer där jag alltid får samma svar; "Oh sorry, I didn't know. I'm here for the first time". HALLÅ!
Säg mig ett ställe i Sverige, eller varför inte världen, där du får ta med dig egen alkohol. Det är liksom själva idén med att ha restaurang/nattklubb. Ni festar och har kul, vi tjänar pengar. Typ. Hey hey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0