Bölder?!


Dagen har inte direkt haft en lyckad start. Min hund ser helt rufsig ut, under pälsen döljer sig något som kan förknippas med bölder. Jag har ingen aning om vad det är, men misstänker att hon har fått en allergi chock i samband med att jag bytt hennes foder. Har duschat henne och köpt hennes gamla vanliga mat, hoppas att det ska hjälpa. Annars blir det till att uppsöka en alldeles för dyr veterinär. Jag är just nu en extremt orolig mamma som vill att mitt barn ska bli friskt. Min lilla tjej är det absolut finaste jag har. Min kärlek, mitt liv.



Kommentarer
Postat av: queenpeach

stackars hund hoppas det blir bättr!Kolla gärna in i min blogg, följ min flytt till Asien och hjälp mig med en modefråga:D

2008-09-29 @ 21:28:27
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0