En helg fylld av komedi.


Min helg var rätt toppen. Fredagen spenderas hemma hos min faster, där det bjöds på middag och en stor mängd alkohol. Snubblade i säng vid 4, mätt, något snurrig, allmänt belåten. Lördagen bestod av arbete, men innan jag var tvungen att infinna mig bakom baren så hann jag med att se "Svensson Svensson" (love love love) och 20 minuter av "Lånta fjädrar". Hoppas verkligen att den "filmen" går i repris. Skrattade så att tårarna rann och förbannade mitt schema hela vägen till jobbet. Vi hade denna kväll African Night på stället, vilket verkligen inte är något favorit event. Var ändå helt okej, men körigt, då jag var tvungen att bemästra den meter långa baren helt själv. När jag vaknade i söndags var jag tvungen att städa lite, visningen av lägenheten ägde rum 15.30-16.30 och dags för ännu en imorgon kl sex. Måste bara säga att "Hål i väggen" som igår visades på 6an är mitt nya favorit program, tränade magen rätt ordentligt där jag satt i soffan. Fick typ nackspärr också, för att jag spände alla muskler varje gång jag fick en skratt attack. Synd att programmet bara håller på i en halvtimme. Ville se mer av Henrik, Felix och Björn. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra iväg och hämta ett efterlängtat paket. Alltid så nervös när jag beställt hem kläder. Hoppas hoppas att allt ser ut som jag väntat mig. Btw, ser att jag har haft samma antal besökare varje dag, trots att jag inte har uppdaterat något. Creds. Min STORA (haha) blogg har några trogna läsare. Yeah baby. I'll be back, promise. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Carro

HAha bra dar Hannah, Hur passade kladerna dA?

KAn du vara sa snall och ge mej din adress dit du vill att jag ska skicka din present :)

2008-09-15 @ 23:25:18
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, hål i väggen var ju askul. Och jo, synd att det bara håller en halvtimme. Men hoppas på att det är många avsnitt iallafall som man kan se fram emot. :)

2008-09-16 @ 15:09:53
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0