En omgång svart.


Gårdagen var minst sagt intressant. Egentligen helt tagen av situationen. "IT" ringde helt hysteriskt vid 3 snåret. Ungefär 10 samtal inom loppet av en kvart. Mötes upp. Gnabbades lite. Blev biten på halsen, strax under hakan. Vilket idag har utvecklats till en stramande, svullen punkt som sakta men säkert börjar inta en blåaktig nyans. Vad som hände sen är lite dimmigt. Och avslutet, hm.. kunde ha varit lyckligare. Ett samtal nalkas. Samla kraft Hannah. Nu ska jag sätta på "Little man" medan mitt moonless night nagellack torkar. Se om man orkar hålla sig vaken till VMA inatt. Ställa klockan kanske? Hur som helst, hörs kanske senare.



Kommentarer
Postat av: Carro

Joo, jag vet men om det inte funkar om typ en manad sa ska jag gora nagot at saken...

2008-09-08 @ 05:12:33
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Carro

Assa det ar inte sa latt att komma till en familj och sen inte komma overens med honom. Men assa jag tror bara att han inte vill dela sin mamma med flera for att han ar uppvaxt med bara sin mamma sen sa traffar hon en kille och for 3 ar sen sa adopterade dom Sofi och nu sa kommer jag... Jag kan inte ens aka och handla smink lite snabbt med hans mamma eller klader utan att han ar med overallt. Det ar lite jobbigt. Men om det inte funkar sa har jag iallafall gjort mitt basta till att forsoka vara har och det ar det viktigaste.

2008-09-08 @ 14:41:44
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0