Godmorgon Sverige!


Trodde att jag skulle känna mig sömning, arg och grinig denna morgon. Har nämligen inte sovit speciellt många timmar pga outhärdlig mensvärk. Trots detta så känner jag mig inte det minsta negativ, vaknade istället av ett kraftigt shopping sug. Vill bara gå ut med hunden, hoppa in i duschen och sedan ge mig iväg och bränna pengar. Kanske borde spara lite, men något fint måste jag faktiskt få unna mig själv. Något stickat och ett nytt skärp kanske?! Lite tjockare leggins måste jag iaf köpa, hösten är ruggig. Måste dessutom lämna in skorna (för omklackning innan användning), annars kommer det aldrig bli av. Nej, nu ska jag skutta in i köket och sätta på kaffe. Annars finns ju risken att jag bli tjurig inom kort och det vill vi väl inte. Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe, ja. Det ger en ro i själen på något sätt att läsa en bok. Åh, jag måste börja läsa igen. Var längesen jag tog mig "tid" att läsa. :)

2008-09-11 @ 14:46:54
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Carro

HAha klart jag menar honom.

Haha har inget minne av att nagon har tvingat mej att se den filmen :)



HAha det blev aldrig kyrkan, eller inte nu iallafall men man vet ju aldrig. Nar vi pratar om det sa blir jag faktiskt mer och mer intresserad :)



Joo, det ar val sa :) Men sa lange man gor sitt basta och kampar sa ar det bra :)

Foresten ar det inte din fodelsedag snart? :)



2008-09-11 @ 23:47:35
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Carro

HAha latt! Det ar faktiskt bring it on weekend pa tv den har helgen HAHA,



Haha okeej kanske far skicka nagot da :) Nagot speciellt du onskar dej fran det stora landet? :)

2008-09-12 @ 01:47:39
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Carro

HAHa ar det sant? Helt kul ju :)



HAHa okeej, joo det kanns ju inte helt bra men nar jag tanker pa att jag ska fira nar jag kommer hem sa blir det battre. Da ska du och jag ga ut pa krogen :D Jag ska tvinga ut dej med mej:D



Man far kopa cigaretter nar man ar 18 i Usa sa att det ju alltid nagot HAHa :)

2008-09-12 @ 02:47:31
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0