Goosebumps.


"Greenlight for The Boondocks Saints II; All saints day". Det har pratats hit och dit i år, ingenting har hänt. Och jag har stundtals givit upp hoppet om en uppföljare. Nu är den tydligen på gång. Inspelningen sägs ha börjat i augusti. Den dagen, herregud, kan inte ens beskriva känslan. Jag ska stänga in mig i min lägenhet. Bara jag, min tv med surroundljud och massa onyttigheter. Ingen telefon eller andra störnings moment. Låt det gå, låt den komma. Risken finns ju dock att den aldrig kommer till Sverige och om den gör så lär det ta några år. Så det blir till att förlita sig på internet eller möjligtvis släkten i USA. Jag längtar. Eller längtar är tom ett alldeles för svagt ord. Jag är nästintill besatt. Dagarna, alla minuter och sekunder kommer kännas som en evighet. Även om jag är orolig, rädd för att bli besviken osv. Så bara måste jag se den. Så, bring it on. Låt mig inte vänta för länge. Redan gått 9 år sedan min absoluta favorit film kom ut. Ett smakprov på vad som väntas;

The boys (Norman Reedus, Sean Patrick Flanery) and their father Il Duce (Billy Connolly) have been living in seclusion, deep in Ireland on a sheep farm, away from everything, when Il Duce's brother comes to tell them that a priest was murdered in Boston and it was set up to look like it was done by the Saints.

Upphetsande. Men som ett förspel som aldrig når det där speciella.






Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHAHA Kanner igen dom dar tatueringarna!

Joo, jag ar verkligen jatteglad for att idag sa kanns allt battre! Jag har varit med Sarah hela dagen och det vantas en tjejhelg till helgen. Imorgon sa ska jag kanske till kyrkan ocksa med henne och hennes faster, vi ska eventuellt ga med i ungdomsgruppen :)

2008-09-10 @ 04:19:06
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Carro

MAste bara saga att jag uppskattar verkligen att du pushar mej till att klara det har!

2008-09-10 @ 04:19:52
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0