Höstmys.


Nyss kommit hem efter en lång promenad i mörkret med två andra individer. Vi traskade runt på asfalt, genom högt gräs, på steniga stigar i skogen med endast en mobil lampa som ljus. Runt omkring våra ben sprang tre energiska hundar av olika raser och storlekar. Svart, tigrerad, beige. Tripp, trapp, trull. Något kyligt i luften, men på en trivsam nivå. Vi gick där, pratade om allt och ingenting. Härligt. Precis vad jag behövde denna söndag. Och nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp varm choklad, värma mina frusna händer, samt insidan. Sätta på någon film, mysa ner mig med Aqiras jämna andetag mot mitt bröst. Hösten är här och jag älskar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0