Ingen mode blogg.


Men jag älskar vad höstens mode har att erbjuda. Lager på lager. Ribbade tights, knästrumpor, ben- och armvärmare, stickat i överflöd. Det är precis så jag vill att det ska vara. Men just nu ligger jag i en ekonomisk kris. Jag har köpt så otroligt mycket, men enligt mig är det långt ifrån tillräckligt. Jag vill ha mer. Men jag har helt enkelt inte råd. Minst 3 par skor som jag gått och dreglat efter ett tag nu. Knästrumpor i miljarders färger. Mössa, vantar, en tjock sjal. Stickade tröjor i olika gråa nyanser, helst med stora knappar. Väskor. Ett stort kors i mörkt trä skulle göra mig överlycklig. Jag måste nästan köpa lotter och hoppas på en miljon vinst. ÅNGEST!



Kommentarer
Postat av: Carro

Later underbart mysigt!

2008-09-24 @ 00:07:33
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Carro

Hannah jag har verkligen panik, jag vet inte ens vem jag ska prata med. Idag nar jag kom hem fran skolan sa duschade jag for att jag tankte gora mitt har lockigt till imorgon och for att mitt har ska torka sa tar det lite tid. Precis nar jag har gatt in i duschen sa bankar Tyler pa dorren sa att jag stanger av vattnet och fragar vad han vill och han ba varfor duschar du nu? Jag ba for att jag vill, sa att jag satter pa vattnet igen och fortsatter att duscha det gar typ en minut innan det knackar pa dorren igen sa att jag stanger av vattnet och fragar vad det ar nu, da ar det Tyler igen som den har gangen fragar om det ar okej om han kommer in och hamtar sin handduk och jag ba NEEJ, jag vill liksom inte att han ska komma in nar jag duschar han ba varfor? jag ba jag vill inte det! Sa jag duschar fardigt och nar jag gar ut ur duschen sa marker jag att det inte ar last langre. Sa att jag fragar om det var han som oppnade och han ba jaa. Sa att jag vet inte om han var inne i badrummet nar jag duschade, jag vet att det kanske inte ar varsta grejen men for mej ar det det. Det bevisar bara en an gang att jag inte kan lita pa honom, och jag borjar tycka att det har ar otackt. Forlat for att jag skrev varsta brevet men jag vet inte vad jag ska gora och vem jag kunde prata med...

2008-09-25 @ 01:54:32
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0