Inte långt ifrån luspank.


Att jag vaknade och ville bränna pengar utvecklades till allt annan än en underdrift. Var tvungen att stanna 7 ggr på vägen hem för att armarna värkte av bärandet. Många påsar blev det. En hundring hit en hundring dit. Och sen hade jag helt plötsligt passerat 1000 kronors gränsen, so not good. Jobb på lördag och även om jag inte räknar med det, så hoppas jag på massa dricks för att stabilisera kassan en aning. Köpte väl lite av det jag planerat, men som vanligt så plocka jag på mig massa saker som jag nog egentligen inte behöver. Lyckades klacka om skorna (glömde inte), good to go now. Inhandlade några par mysiga benvärmare, tjocka leggins, två linnen, ett skärp, en stickad bolero, örhängen och annat smått och gott. Just nu sitter jag med en omgång färg i håret, kändes nödvändigt eftersom utväxten gick mig på nerverna. Imorgon ska jag hem till min faster på middag och hoppas sedan på någon typ av utgång. I'm going to look fabulous in my new stuff. Länge sen jag fixade mig sådär ordentligt eftersom mina helger oftast enbart innebär jobb. Men nu jävlar. Det ska ryka om mig gott folk. Dags att hoppa in i duschen och se klinkers och kakel svartna under vattnets strålar. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Lina

I helgen jadu, jobb fredag, lördag och söndag. :P Men ska försöka hitta på något roligt däremellan. Vad vet jag inte då det inte finns så mycket pengar. Men något hittar man väl alltid på. Själv då? Utgång?

2008-09-12 @ 02:00:13
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe, på alexis eller?

2008-09-12 @ 02:19:52
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe, tänkte om du skaffat nytt jobb eller så. :P Jobbar du mycket där, eller är det helg bara?

2008-09-12 @ 02:25:01
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Carro

HAHAHA Faan vad illa! Men jag klarar mej ganska bra nar jag gar i shorts och t-shirt pa helgerna och tycker att det ar varmt och i skolan sa ar det ju jeans, t-shirt och ballerina som galler. Men snart ar det val host har med... :(

2008-09-12 @ 14:39:13
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0