Jobb jobb.. JOBBIGT.


Jag är helt slut i hela kroppen. Trasig. Känner att något typ av virus ligger och trycker, väntar på läge att slå till. Som jag har skrivit tidigare så vill jag bli sjuk så att jag kan bli frisk. För detta är inte kul, inte det minsta. Ikväll blir det jobb igen, trots att jag mår som jag gör. Förhoppningsvis så finns det tillräckligt med personal så att jag kan sluta tidigare än vad schemat egentligen tillåter. För så som jag känner mig nu så blir det tufft att hantera gäster och hela tiden ha ett leende på läpparna. Jag är helt enkelt inte på ett "trevligt" humör. Om jag fick så skulle jag dra på mig myskläder, krypa ner under täcket i soffan och se någon bra film. Istället måste jag torka håret, sminka mig osv. Usch och fy, jag hittar ingen liten positiv gnista idag. Allt rent ut sagt SUGER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0