Lack of patience.


Att öppna presenter i förtid är fusk, men lite av min grej. Det är ju trots allt nästan två veckor till min födelsedag och Carros paket från USA damp ner i brevlådan idag. Kunde inte låta bli, det var alldeles för frestande.



Paketet innehöll ett jätte sött armband från Victoria's Secret med små symboler på, som Carro så hjälpsamt förklarade innebörden av i ett brev. (Även om jag förstod det själv). Eftersom min kamera inte är av världsklass så var det svårt att fota detaljerna, så jag använder helt enkelt Carros gulliga beskrivning så att ni andra förstår. "Det står 86 vilket är året du är född, det är en hund så att du kan tänka lite extra på Aqira. Det är hjärtan för alla du älskar och Love Pink så att du inte ska glömma mig!" Oavsett hur mycket jag än försöker så lyckas jag ju aldrig bli av med dig. Så hur ska jag kunna glömma dig? Enklare sagt än gjort liksom. Haha!

Anyway, I love it. Really do. En genomtänkt present betyder alltid mer. Tack så mycket snoris.

Kortet; "You have an advantage when it comes to birthdays... Coolness doesn't age".
Carro; "Vill du skratta lite extra åt kortet så låtsas bara att det är jag som läser det högt på engelska".

Om ett gott skratt förlänger livet så kommer jag leva i all evighet!



Kommentarer
Postat av: Bea

jaha okej okej, jag ska till NY

ha en bra dag och helg

2008-09-26 @ 15:56:18
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: C

HAHAHA :D Orka att du oppnade paketet i forvag ;)

2008-09-28 @ 18:06:54
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0