Bytt är bytt.


Det var förvånads värt lätt att byta skorna. Expediten var hjälpsam och led med mig för att jag tidigare hade fått felaktiga instruktioner. Har nu ett par nya härligheter liggandes i kartongen i väntan på behandling. Denna gång med mousse för syntet skor. Har även fått rådet att klacka om dem redan innan användning, så ska försöka slänga in dem hos skomakaren imorgon. Lyckades även byta det omtalade skärpet till en storlek mindre trots att det gått mer än en månad sen kvittots "utgång". Det var med andra ord min dag idag, allt gick som det skulle. Däremot går jag och är olycklig över att jag just nu inte har råd att köpa de skor som jag verkligen vill ha. Dessa gudagåvor kostar 1200 kr. Och även om jag har pengar, så har jag en massa andra utgifter som måste gå i första hand. Men det är inte långt till min födelsedag, om man ska se det från den ljusa sidan. Varit på SEA och köpt lite leksaker till Aqira också, bland annat en rosa gris i mjukplast med ett realistiskt läte. Inget vanligt pip-pip. Charmerande om inte annat. Nu ska jag titta på "We own the night" och sedan försjunka mig i "El Choco" om jag orkar. Så sjukt bra (hemsk) och svår att släppa. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Lina

El choco är en grymt bra bok. :)

2008-09-11 @ 02:41:17
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0