Massa stickat och en riktigt snygg pit.


Kläderna var både som förväntat men ändå inte. En av de stickade tröjorna är helt underbart mysig och kommer troligtvis användas flitigt. Dock är den kortärmad, men det är lite av tjusningen liksom. Den andra stickade var helt okej, mycket större än vad jag trodde. Men med ett skärp så blev även den otroligt snygg. Hade även beställt ett par svarta jeans som jag inte är helt nöjd med. Men de kostade bara 99 kronor på rean, så något kan jag nog göra för att förbättra dess utseende. Ett svart flätat armband finns nu mera också i min ägo, lite plastigt, men det duger. Det var dagens hämtade paket, bilder dyker upp så småningom. Helt enkelt när jag bestämmer mig för att använda plaggen. Den som väntar på något gott..

Slänger in en bild på Lena och Aqira som jag har blivit helt kär i.
Mammas älsklings tjej, mitt hjärta. Se så underbart vacker hon är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0