Världens undergång har aldrig varit våldsammare.


Ingen vet varifrån signalen kom, men på några få timmar har en hel värld förvandlats till ett kaos där våldet härskar. Döden slår till med ursinnig kraft och ingen går längre att lita på - vem som helst kan vara smittad. För de som överlevt den första våldsvågen gäller bara en sak: döda eller dödas. THE SIGNAL har kallats ÅRETS BÄSTA SKRÄCKFILM - en actionladdad och skräckinjagande mardrömsresa till världens undergång.

"Mästerlig", "Tar andan ur dig, bokstavligen", "Fantastisk filmupplevelse", "En blivande kultklassiker", "Brutal och välspelad", "FANTASTISK". Trots all dess lovande kritik så är jag inte nöjd, långt ifrån faktiskt. I november skrev jag om en psykotisk och mörk thriller, Jekyll+Hyde, som jag trodde var en av sitt slag. Men denna film är helt sinnessjuk. Någon blandning av The Ring, Seriekiller mom, I am Legend och American Psycho. Jag, personligen, tyckte verkligen inte om den. Har aldrig gillat någon typ av zombie film. Och även om dessa människor bara förlorar sitt förnuft så kan den jämföras med just ett sådant koncept. Kan inte rekommendera den. Finns säkert massa människor där ute som tycker att den är jätte bra och skrämmande. Jag är inte en av dem. Brutal? Kanske det. Men för mig är mycket blod inte desamma som skräckinjagande.



Kommentarer
Postat av: C

Okeej, vad kul for henne, halsa :)



Har ni fatt lagenheten i Satra sald an?

Har du nagot annat stalle pa g eller? :)

2008-12-04 @ 03:27:11
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Hörru du! HÄR snackas d inte skit,utan bara REN O SKÄR sanning! hahahah

2008-12-04 @ 08:03:10
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

My bad my bad!

Nästa gång ska jag hoppa runt o skrika ditt namn för full hals! ha ha



Ja jag e oxå jävligt trött på alla min klagomål och jävligt trött på att trött-listan aldrig blir kortare bara längre!

2008-12-04 @ 21:02:20
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: C

Okeej :) Vada rattegangs domen?

2008-12-04 @ 23:36:33
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0